Hoe verwijder ik mijn antwoord op een vraag van facebook?

ik heb per ongeluk een vraag beantwoord op facebook, maar ik weet niet eens waar die vraag over gaat en wil deze graag verwijderen. maar dit lukt me niet, wel uit de tijdlijn maar mijn antwoord blijft bij de vraag nog actief.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Als het goed is moet je er op klikken en dan kan je het verwijderen. Op een tablet of een mobiel moet je het rechts van de vraag iets schuiven met je vinger en dan staat er verwijderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik op de vraag, dan krijg je het scherm van de screenshot die ik hierbij ook stuur.
Daarop staat aangegeven waar je moet klikken op je stem te verwijderen.