Als ik op facebook zeg: Mijn baas is een rotvent, en ik geef aan dat alleen X dit mag zien, Als X dan reageert, zie je dat dan op de pag van X?

Ik heb namelijk iets negatiefs over mijn baas gezegd. En dit alleen gedeeld met mijn nicht. Nu heeft zij daarop gereageerd. Maar ik vraag me dus af, of je dat ziet, als je haar pagina aanklikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of beter gezegd, of mijn baas dat ziet, als hij haar pagina aan klikt.

Of vrienden van mijn nicht.

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Uitsluitend wat jij in een privé bericht zet is ook privé. Alles daarbuiten kan eventueel uitlekken en door anderen verspreid worden.

Als jij je account gesloten hebt en dus alleen toegankelijk voor bepaalde mensen dan kunnen anderen WEL zien wat jou vrienden reageren, maar niet wat jij gezegd hebt.

Beter spreek je nooit kwaad over mensen en al helemaal niet op facebook. Al is het alleen al om een hoop narigheid te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja je hebt gelijk, was ff zo boos! Gewoon stom natuurlijk. Ik heb het al weg gehaald. Maar wilde toch even weten hoe dat zat met het "kunnen zien" van en door wie.

Andere antwoorden (1)

Je baas zou alleen kunnen zien dat ze gereageerd heeft op je status maar niet wat er in staat. Maar pas op met zulk soort dingen: je zal niet de eerste zijn die ontslagen wordt na een Facebook status.