Ik heb zelf geen twitter account maar kijk wel eens bij mensen op twitter, kunnen zij dit zien? en zien ze ook wie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.5K

Antwoorden (2)

Zolang je geen Twitter hebt ben je voor gebruikers van Twitter volledig anoniem. Twitter zelf houdt uiteraard bezoekersstatistieken bij. In deze statistieken komt jouw bezoek voor, maar niet met naam en toenaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ze kunnen dit niet zien. Al heb je een account op Twitter dan kan de persoon het nog niet zien. Twitter zelf daar in tegen wel maar die zijn toch niet geïnteresseerd in naar welk profiel je kijkt.