Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een Sim Only kopen, voor bel/sms/internet. Internet is mn voor Whatsapp. Moet ik dan nog een extra internet bundel kopen? Thuis hebben we wifi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
815

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt simonly abonnementen met internet, bellen en sms'en. Als je internet alleen wilt gaan gebruiken voor whatsapp heb je niet veel mb's nodig. Ik denk dat 100mb meer als genoeg is. Als je alleen thuis wil whatsappen hoef je geen internet bundel te kopen, maar er moet wel wifi op je telefoon zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank!

Andere antwoorden (2)

Bij een Sim Only zonder abonnement moet je inderdaad een extra internet bundel kopen, maar ik ken een zeer voordelig provider en bundel, namelijk Aldi Mobile, zie link voor meer info, is één van de goedkoopste Sim Only (Prepaid kaarten) en ook de tarieven zijn supervoordelig...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met sim only abonnement kunt u internet gewoon in de bundel krijgen. Voor whatsapp heeft u niet veel mb nodig.
U kunt alle sim only aanbiedingen vergelijken op http://www.only-sim-only.nl/sim-only/vergelijken_sim_only.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding