Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik geen internet op mijn mobiel als ik in de stad of uit ben. ik kijk vaak bij mijn instellingen maar snap niet hoe het kan iemand idee?

samsung xcover, provider tele 2 sim only abbo 500mb, 100bel min. thuis op wifi prima berijk. maar in de stad of ergens anders heb ik geen verbinding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
750

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In principe heb je bijna overal goede ontvangst maar als er iets niet goed werkt kan het signaal verstoord zijn, of er is een slechte ontvangst door het gebouw waar je je in bevindt. Je kunt het beste eerst eens bij je provider vragen of de deze klacht vaker krijgen. Misschien is er een afstelling niet in orde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal toch met een instelling te maken hebben. Staat je (3G) dataverbinding wel aan?
Van veel providers krijg je bij eerste aanmelding een sms/mms met instellingen. Je kunt vragen of ze die opnieuw kunnen sturen.
De helpdesk kan je helpen met instellen van je telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel adriek hoe kan ik zorgen dat ze die sms/ mms opnieuw sturen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding