Hoe kan ik op facebook de infotekst onder mijn profielfoto verwijderen?

Als ik bij iemand "vind ik leuk" heb gedaan staat mijn foto in het rijtje, met daaronder waar ik werk. Hoe kan ik deze informatie verwijderen, zodat alleen mijn foto te zien is en niet waar ik werk?

Toegevoegd na 10 minuten:
En als dit niet verwijderd kan worden, hoe kan ik dit veranderen in bijvoorbeeld waar ik studeer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Als je naar je informatie pagina gaat en dan vervolgens in bewerking modus zit kun je bewerken wie dit te zien krijgt (iedereen, vrienden, alleen ik of custom). Let wel op, als je dit bewerkt naar "alleen ik" dan kan jij het nog wel zien maar vrienden, facebookers, iedereen niet, dus probeer dan uit te loggen op facebook, gebruik een andere browser of vraag een vriend om er zeker van te zijn dat het werkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit niet voor elkaar kunnen krijgen, het blijkt dat facebook kiest voor job -> school -> woonplaats. Het lukt alleen maar als je je werk verwijderd