Hoe kan ik reacties na mij uitschakelen op facebook?

Als ik op een foto of een www van iemand reageer op facebook, en na mij doen mensen dat ook, dan krijg ik daar telkens bericht van, ontzettend vervelend vind ik. Hoe kan ik dit uitschakelen?
En dan bedoel ik niet de berichten die ik krijg op mijn email, want die heb ik al wel uitgeschakeld, maar ik bedoel de berichten bovenaan bij dat wereldbolletje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij het bericht zou er ergens ook een optie moeten staan "niet meer volgen" ik weet niet precies waar het staat vandaar een reactie... Maar dit moet je dus telkens opnieuw doen

Het beste antwoord

Ik heb het even voor je na gekeken.
Als je de foto of bericht waar op je hebt gereageerd bekijkt staat er langs reageren de optie "Bericht niet meer volgen" als je hier op klikt zul je geen berichten meer krijgen. dit moet je alleen wel steeds opnieuw doen als je ergens op reageerd of als je getagd woord