Hoe kan het dat iemand continue als bezoeker op je hyves profiel blijft staan met foto, terwijl de rest rouleert en verschuift?

Ik heb meer dan 50 vrienden, maar 1 persoon blijft continue daarop staan. En ik zie ook niet dat mijn profiel elke dag bezocht wordt en die teller oploopt. Komt dat omdat die persoon niet heeft uitgelogd bij het laatste bezoek? Wie weet hier antwoord op?

Toegevoegd na 10 uur:
Dankjewel Boobytrap voor het antwoord, maar dan moet mijn teller toch elke dag oplopen als die persoon elke dag op mijn profiel klikt? En dat doet de teller niet en het is ook niet zo dat het fotootje van die bezoeker steeds helemaal opnieuw bovenin komt te staan, maar blijft steevast in de onderste rij staan. Niet dat ik het erg vind, maar ik ben gewoon benieuwd hoe dat nou echt zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je3 ziet (volgens mij) 9 vrienden. Dit zijn gewoon de 9 vrienden die als laatste actief zijn geweest. Degene die er dus altijd bij staat is gewoon een actieve hyver.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft niet erg actief te zijn, gewoon de hele dag je pc aan en ergens een hyves aanzetten.