Wit scherm bij Facebook na melding achternaam wijzigen, ik kan niks meer, wie weet raad?

Hallo,
ik kreeg een melding van Facebook dat ze vonden dat mijn achternaam niet leek op mijn echte achternaam.
Wegens privacyredenen had ik een achternaam van 3 letters.
Ik heb dit veranderd maar sindsdien als ik inlog in Facebook krijg ik een wit scherm. En verder helemaal niks... wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

misschien even afmelden en opnieuw aanmelden
en of je cookies opruimen ?
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
ik las ook dat het wel aan facebook zelf kan liggen
probeer ook eens een ander browser ?
capthavoc
11 jaar geleden
tja dan is er misschien nog 1 mogelijkheid
en dat is dat je ip geblokt staat
wellicht door het resetten van je modem wordt dat ip veranderd ( dat is niet gegarandeerd overigens) kijk eerst even wat je ip nu is via
www.whatismyip.com schrijf de nummers op reboot je modem en wacht tenminste enige minuten voor je hem weer aanzet zet hem dan weer aan en wacht op herstel van internet verbinding doe dan eventueel nog eens www.whatismyip.com en kijk of de cijfers veranderd zijn als dat het geval is grote kans dat het wel werkt
als je dan opnieuw facebook probeert geen garantie dat dat werkt maar valt te proberen
capthavoc
11 jaar geleden
ik kan misschien helpen via teamviewer
stuur me maar een prive berichtje ?
als je msn hebt ?
klik maar op mijn avatar icoontje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een oplossing voor het probleem hebt, kan je mij dat dan ook even laten weten alsjeblieft?
capthavoc
11 jaar geleden
ok nog steeds geen succes ?
capthavoc
11 jaar geleden
het is waarschijnlijk geen simpele oplossing
heb je ook op andere pc geprobeerd op je facebook te komen ?
want als dat ook niet lukt dan kun je proberen wat je wilt
maar dan zul je toch contact met facebook op moeten nemen om het op te lossen.
risico bestaat dat je een heel nieuw account moet aanmaken
Ik heb net hetzelfde probleem, ik kan me al een paar dagen niet aanmelden...