hoe kan ik valse tags verwijderen op facebook?

hoi

ik wordt gepest op facebook door iemand
ik wordt al een tijdje door iemand van school in rare fotos
getagd
hij tagt een ander persoon of cartoon en zet mijn naam daarbij
ik vindt dit niet meer leuk
kan ik dit melden of hoe moet ik de tags verwijderen

groet
pieter

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je gaat naar de foto
Onderaan staat een knop "opties", druk hierop
Klik dan op Tag "raporteren/verwijderen"
succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
*rapporteren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien kan dit stukje software helpen ? ook met ander prive instellingen
(werkt wel alleen met google chrome of firefox)
11 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden helpen inderdaad allemaal. Wat daar nog bij kan is een instelling op Facebook, wat je erg gemakkelijk aan kan zetten, dat wanneer iemand je tagt je dit eerst moet toestaan op je tijdlijn. Dat wil zeggen: je bent getagt maar niemand kan zien dat jij er in getagt bent.

Dit kun je gemakkelijk aanzetten bij privacy instellingen op Facebook.
Wat ook kan helpen tegen het pesten, wat overigens erg vervelend is, is het blokkeren van die persoon. Door het blokkeren van deze persoon kan deze jou ook niet meer taggen;)

succes;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al het bovenste werkt, maar natuurlijk, als ze je blijven lastigvallen wordt het moeilijk om het steeds te verwijderen. Blokkeer die mensen anders? dan kunnen ze je niet meer taggen en dergelijke. Ook kun je de personen zelf rapporteren voor pestgedrag...
Stopt het nog niet, (wat ik wel betwijfel), kun je een nieuw profiel aanmaken, en zorgen dat ze dat niet kunnen vinden...
Allesinds, veel succes, hopenlijk houden ze op.