Klopt inderdaad niet, reclame krijg je pas als je een zoekopdracht hebt ingetikt, deze reclame kan dan tussen je resultaten staan als zijnde een hit. Waarschijnlijk heb jij te maken met malware/spyware zoals eerder gezegd.

Als je het zeker wilt weten kun je de link uit bron 1 volgen, deze leid naar de downloadpagina van Norton waar je de nieuwste versie van "Norton internet security 2012" kunt downloaden een maand lang 100% functioneel kunt testen. Zo kun je even je computer laten scannen en laten opschonen.

Bron 1: Link naar desbetreffende download van Norton
Bron 2: Wat experts zeggen over "Norton internet security 2012"

Toegevoegd na 7 minuten:
Ps: Norton is volgens vele experts de beste in zijn soort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Haha! Google is "slim" hij lijkt en onthoudt welke sites je bezoekt en plaatst aan de hand daar van advertenties. Leg dat maar eens uit haha

Toegevoegd na 46 seconden:
Lijkt = kijkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
;-)
Ik krijg ze over rollators, dus.....;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, mooi antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nooit op een erotische site? Misschien wel iemand anders die de computer gebruikt ;) kijk anders de geschiedenis eens na.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google is inderdaad slim. Maar erotische sites houden ze niet bij. Als bij google "po" intikt zou je eigenlijk het woord "porno" moeten zien, maar dit doen ze niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weeral: Google is slim. Ook zoektermen worden ergens opgeslagen en als je een 2e keer,po in typt komt dat woord wel in beeld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat klopt. Maar bij de algemene zoekresultaten zal er nooit erotische adviezen worden getoond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
... En dus zou er nooit een advertentie van erotische komaf vertoont worden door Google
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit klopt niet, Google plaats geen ads op hun hoofdpagina.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij staan er regelmatig ads op de hoofdpagina (Geen erotische hoor haha) Ligt misschien aan de browser, dat weet ik verder niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook Chrome en nooit een advertentie gehad op de thuispagina.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Installeer eens een Adblocker, heel nuttig ;-)
Schijnbaar kunnen ze daar veel geld aan verdienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt niet
volgens mij heb je spyware/malware op je pc staan
welke AV gebruik je?
scan eens je volledige pc
installeer eens spybot: search and destroy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, dit klopt inderdaad niet. Uhh misschien toch een enige vorm van karma.

Scan je pc eens volledig met je virusscanner (een grondige scan) en download en installeer MBAM Anti Malware. Laat deze ook je pc volledig scannen. Als je geen virusscanner hebt zie dan Avast Free hieronder.

Avast Free Antivirus:

http://www.avast.com/nl-nl/free-antivirus-download

Malwarebytes Anti-Malware:

http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_pro

Veel succes :P