Ik kan geen foto-album meer maken op Facebook: de volgende tekst komt erop: Max number of upload retries exceeded: Error #2032?

Niettegenstaande ik niet overdreven veel foto's heb staan.
Waar kan je de max. capaciteit terugvinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo te horen heb je de maximale foto's behaald. ik zou er 1 oude afhalen en dan erweer opzetten kijken of die wel weer upload dan weet je het zeker ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een max 600 tal foto's staan, maar waar kan ik zien hoeveel capaciteit ik heb gebruikt?

Het beste antwoord

ja 600 zal dan wel de maximum zijn voor foto's... als je er nieuwe foto's op wilt zetten zul je oudere eraf moeten halen.