Op fb staan in het linkse veld je vrienden, maar niet op volgorde. Zijn de mensen die bovenaanstaan dan de mensen die als laatst online zijn gekomen?

Ik bedoel niet het rechtse chatvenster

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

niks aan toe te voegen je hebt zelf het antwoord gegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt links staat de mensen die als laatst online zijn gekomen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heeft volgens mij niets te zien met online komen want als u even terug klikt en dan weer op alle vrienden weergeven dan krijgt u een totaal andere volgorde, doet u dit meermaals dan zal u telkens een ander beeld krijgen.

Maw ze komen gewoon ad-random.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eensch
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is at random. Met een t en geen koppelteken. Maar goed, je antwoord is correct en als ik al mijn fouten moest tellen.....
Een plus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik zal het nooit meer doen meester en 5 bladzijden schrijven met at random, at random, at random, ... ;-) Normaal herlees ik, maar ik werd plots weggeroepen.
De spellingcorrector van GV heeft het blijkbaar ook niet gezien. Toch bedankt voor de terechtwijzing.