Is er een nieuwe app waarmee je kunt zien wie je Facebook-profiel heeft bekeken?

Ik zie net in mijn newsfeed verschillende updates staan over een app die mensen in een foto tagged die je profiel bekeken hebben. Is dit echt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dit werkt niet. Het enige wat zo'n app doet (naast al je persoonlijke gegevens, foto's etc te bekijken) is zeggen welke van je vrienden ooit een post of foto van jou hebben geliked, of een comment hebben geplaatst.
Facebook heeft GEEN mogelijkheid om te laten zien wie je profiel hebben bekeken.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is waarschijnlijk deze: http://thatsnonsense.com/blog/?p=335
Een dikke scam dus.
Ritsuka