Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

youtube partner customize?

ik heb op mijn youtube account Inkomsten Generen ingeschakelt.
YouTube zegt dat ik nu partner ben.
Maar mijn vraag is waar zijn eigenlijk mijn speciale kanaal instellingen die je krijgt al je youtube partner bent? Om bijvoorbeeld een link op je youtube achtergrond te om naar je website te gaan?

PS: Ik vraag het hier omdat als ik het wil vragen op het youtube forum zegt hij: U heeft de maximale berichthoeveelheid bereikt. Probeer het later opnieuw.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
561
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoe krijg/wordt je youtube partner?
Of kan dat in Nederland niet?
Er zijn heel veel nederlandse kanalen die wel youtube partner zijn. Daar tussen zitten ook mensen die partner zijn bij TGN en Dutch Machinima.
Maar hoe wordt je dat eigenlijk dan, zo'n echte partner?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ligt er volgens mij aan hoeveel subscribers je hebt. stel je hebt 10 subscribers, en je upload de ene week hoe je een shaggie draait, en 2 weken later dat je aan het schoffelen bent, dan kan dat natuurlijk niet he.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee maar ik maak game reviews en gameplays volgens the agreements van youtube, dat doe ik niet zo nee!
Kijk anders maar mijn kanaal, sinds gister aangemaakt, ps : je mag het kanaal ook wel even delen met al je vrienden als je wilt, dan krijg ik een wat groter publiek =D
www.youtube.nl/gamenmetpaul
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe wordt je daarvoor dan gevraagt, of moet je dan zelf aanvragen en dan hoe?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding