Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik foto's verplaatsen van het ene naar het andere album? (dit lukte eerste wel, maar nu niet meer)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, bedankt voor jullie antwoord. Maar ik bedoelde het eigenlijk op facebook. (dat ben ik vergeten in mijn vraag te zetten)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het zou kunnen zijn dat de bestanden die je wil verplaatsen, beveiligd zijn tegen deze handeling en dat zijn zijn ingesteld op 'Allen lezen'. Klik met de rechtermuisknop op de foto, en controleer bij eigenschappen Of de optie alleen lezen uitgeschakeld is. Het zou ook kunnen zijn dat jij niet bent Ingelogd als beheerder van de computer en dus te weinig rechten hebt.
Kan je eens proberen de bestanden eerst te kopieren naar het klembord en vervolgend plakken in de nieuwe map. Als dit wel gaat, kun je het zo doen, en dan de originele Foto's weggooien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dit voor een iPhone bedoeld is dan kun je het beste eerst de hoe button in drukken dat u niet i de app bent daarna dubbel klik dan komt er een balkje met de laatste apps dan houd u de app va de foto's ingedrukt daarna kan je op een rood knopje drukken.

Daarna druk je weer op de home button en open je de app foto's nu werkt het weer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ow dat is eenvoudig, had ik eerst ook last van, gwn 3 dagen wachten en alles is weer normaal !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding