Je kan geld verdienen met Youtube als je filmpjes hebt die vaak worden bekeken. Je ontvangt zelf een mailtje van YouTube met de instructies om geld te verdienen.

Je hebt een Google Adsense account nodig en je verdient geld per klik of voor vertoningen. Het begint allemaal met het maken van filmpjes die heel goed en vaak bekeken worden en gewaardeerd worden.

Verder is het goed om zelf actief te zijn in de YouTube community om zodoende steeds meer views te krijgen. Je kan reageren op andere video's of steeds nieuwe goede video's bijmaken.

Probeer je filmpjes ook op andere websites of een eigen blog te plaatsen. Als de video's in een relevante omgeving staan (bijv. video over koken middenin een artikel met een kookrecept op een blog over koken) krijg je veel meer views en hogere posities op YouTube.

Zorg ook voor positieve waarderingen. Hoe meer mensen je video's leuk vinden (liken), des te hoger de posities. Hoe hoger de posities, hoe meer views, hoe meer inkomsten.

Je mag alleen niet naar affiliateproducten linken in de beschrijving van je video. Dat zijn producten van anderen die je promoot.

Verder moet de video aan een aantal regels voldoen. Zo mag je bijvoorbeeld geen materiaal van anderen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een partner bent kan je veel geld met youtube verdienen, hoe meer views, hoe meer geld

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je partner wordt komen er advertenties bij je filmpjes, hoe meer ze bekeken worden, hoe meer geld je krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de 1miljoen vieuws dacht ik krijg je een youtube contract dacht ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja
op de advertenties, het hangt er vanaf hoeveel kijkers je hebt. niet iedereen krijgt natuurlijk geld, alleen als je over een bepaald limiet gaat, een voorbeeld; Bardo Ellens, met 'Banjo Movies'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze zeggen ( wie dat weet ik ook niet )
dat bij 1000 views in 1 dag je 1 euro krijgt meer weet ik niet