Ik kan me niet meer inloggen op twitter, en als je ik het wachtwoord verander log ik opnieuw in en kan dat niet! zit er misschien een hacker op?

Ik wil heel graag weer op twitter maar niet als ik steeds opnieuw moet inloggen zit er een hacker op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Is ook met mij.
Geen paniek
Er zijn problemen met de systeem misschien kan andere wel inloggen maar onze kant van de server is even offline
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twitter heeft vaaak dit soort problemen. Heb ik zelf ook vaak. Gewoon even niet op twitter, wachten. Hij doet het vanzelf weer. En anders: klikken op de knop wachtwoord vergeten en dan stuurt hij je wachtwoord als het goed is in een mail. Kopieer het wachtwoord uit deze mail en plak hem bij het invoervak. Als het goed is moet hij het doen. Als echt niks helpt is er misschien inderdaad een hacker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf met een ander programma iets dergelijks gehad. Uiteindelijk bleek het spyware. Dus download en draai iets van Malwarebytes anti malware, search and destroy of iets dergelijks en dan je pc/browser opnieuw opstarten