Hoe maak/genereer ik een permanente download link naar een youtube video?

Het is dus mogelijk een link te maken, waarmee je een video direct van youtube kunt downloaden, alleen werkt deze link na een tijdje niet meer. Nu zou ik graag willen weten of het mogelijk is een permanente download link te maken of te generen via YouTube of via een andere site, die de video dan weer download.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Via een andere site kan.
Ik doe hetzelfde maar dan met documenten.
Een oplossing is te vinden bij hotmail.
Een account aanmaken ( als je die al niet hebt ) en dan via skydrive.
Je download eerst de desbetreffende video en upload deze in je skydrive.
Vanuit daar maak je je download link aan.

Dan loop je ook niet het risico dat de desbetreffende video verwijdert of niet meer te downloaden valt.