Weet iemand wat /#! in url op facebook betekent?

Ik kan ook geen foto's uploaden

Toegevoegd na 12 minuten:
Na deze tekens staat mijn naam. Ik heb al problemen met uploaden sinds donderdag :S

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedoel je dat deze tekens in je naam staan, als je naar je profiel gaat? Of als je in je fotoalbum bent?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vanaf je pc neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet op de startpagina maar op mijn profiel: http:www.facebook.com/#!/nickname
Ritsuka
11 jaar geleden
is dit bij elke browser zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pff ik heb totaaaal geen verstand van pc, ik moet al vragen wat een browser is :S Ik zie die tekens alleen maar op mn facebook pagina profiel
Ritsuka
11 jaar geleden
dan heb je waarschijnlijk internet explorer.
is het alleen op jouw pc? heb je het al eens bij iemand anders geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn zoon heeft het niet op zijn facebook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt je zoon gebruik van dezelfde computer voor facebook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Trawant: neen, hij heeft zn eigen laptop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je maakt gebruik van Internet Explorer om facebook te bezoeken neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.Probleem doet zich sinds donderdag voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval: zie mijn antwoord!

Het beste antwoord

#! heeft te maken met het feit dat facebook dynamisch is. Zwaar versimpelde uitleg:
Normaal als je een detail op een webpagina wilt laten veranderen, zal je de hele pagina weer moeten laten laden. Door gebruik van #! kan je een klein gedeelte van een pagina laten veranderen zonder de hele pagina opnieuw te laten laden.

In facebook wordt dit bijvoorbeeld gebruikt bij het uploaden van foto's. Normaal zal je dit #! niet zien, maar doordat jouw browser (het programma waarmee je een webpagina bekijkt) om weet ik welke reden dit niet pakt verschijnt ie wel.

Wat kan je proberen:
Ga eens naar Internetopties (rechtsklikken op de Internet Explorer in Start of je Bureaublad => eigenschappen voor internet), klik onder browsegeschiedenis op verwijder, vink 'Cookies' en 'Tijdelijk' aan en klik op verwijderen. Kijk of je nu wel weer foto's kunt uploaden.

Toegevoegd na 29 minuten:
Als dit niet helpt (anders eigenlijk ook) wil ik je adviseren om een andere browser (programma waarin je websites bekijkt (Internet Explorer is een browser)) te downloaden en te installeren. Google Chrome en Mozilla Firefox zijn beide goede browsers, naar mijn mening beter dan Internet Explorer. Beide zijn veel sneller. Chrome het simpelst en makkelijkst in gebruik en download je hier: www.google.com/chrome
Wil je liever een browser die meer op Internet Explorer lijkt kies je firefox: mozilla.org/firefox
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met deze duidelijke uitleg moet het me wel lukken, bedankt alvast :)