Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat /#! in url op facebook betekent?

Ik kan ook geen foto's uploaden

Toegevoegd na 12 minuten:
Na deze tekens staat mijn naam. Ik heb al problemen met uploaden sinds donderdag :S

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
880
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedoel je dat deze tekens in je naam staan, als je naar je profiel gaat? Of als je in je fotoalbum bent?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vanaf je pc neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet op de startpagina maar op mijn profiel: http:www.facebook.com/#!/nickname
Ritsuka
11 jaar geleden
is dit bij elke browser zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pff ik heb totaaaal geen verstand van pc, ik moet al vragen wat een browser is :S Ik zie die tekens alleen maar op mn facebook pagina profiel
Ritsuka
11 jaar geleden
dan heb je waarschijnlijk internet explorer.
is het alleen op jouw pc? heb je het al eens bij iemand anders geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn zoon heeft het niet op zijn facebook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt je zoon gebruik van dezelfde computer voor facebook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Trawant: neen, hij heeft zn eigen laptop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je maakt gebruik van Internet Explorer om facebook te bezoeken neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.Probleem doet zich sinds donderdag voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval: zie mijn antwoord!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

#! heeft te maken met het feit dat facebook dynamisch is. Zwaar versimpelde uitleg:
Normaal als je een detail op een webpagina wilt laten veranderen, zal je de hele pagina weer moeten laten laden. Door gebruik van #! kan je een klein gedeelte van een pagina laten veranderen zonder de hele pagina opnieuw te laten laden.