hoe achterhalen gegevens of beheerder facebook bedrijfspagina?

Wij hebben een facebook pagina aangemaakt voor ons bedrijf, maar de gegevens zijn verloren gegaan. Alle emailadressen, steekwoorden e.d. al geprobeerd maar helaas zonder succes. we kunnen niet zien wie de beheerder is en een vraag stellen aan fb lijkt onmogelijk. ook google al afgezocht naar mogelijke oplossingen. een melding maken lukt niet via fb omdat we ons zogenaamd niet kunnen identificeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een melding maken aan facebook kan toch via een ander account?

Antwoorden (2)

als jullie bedrijf een (geregistreerd) handelsmerk is.. een merknaam dus, zou je het op die manier kunnen spelen, grote kans dat facebook hem dan verwijderd, maar dan kun je wel een nieuwe maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan wezen dat facebook hem zelf heeft verwijdert door een of andere redenen (kan je altijd vragen)

ook kan het wezen dat het een systeem fout was van facebook zelf hiermee kan je meestal niks aan doen

ik zou zeggen maak gewoon een nieuwe aan en bekijk maar wat ze doen

is hij naar een paar dagen/uren weer weg dan zou ik toch even contact opnemen met facebook zelf