Ik wil facebook weer in het nederlandse taal,hoe gaat dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
28.9K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Kan ik Facebook in het Nederlands krijgen?

Antwoorden (2)

Ga naar je profiel pagina. Klik op inof. Scroll naar beneden. Dan staat daar bv een link: facebook (UK). klik op die link om je voorkeurstaal aan te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je klikt op het witte pijltje rechtsboven en kiest voor Instellingen.
Op die pagina klik je in de linker balk op Taal en regio (de achtste optie van die rij mogelijkheden).
Bij de Instellingen voor Taal en regio die je nu krijgt klik je achter Facebook-taal op Bewerken, en daar heb je de optie Nederlands. Klik op Wijzigingen opslaan. Gelukt.

De termen die ik gebruik zijn uiteraard eerst in de taal gesteld waarop jij nu Facebook hebt staan. Dus als dat Engels is: Settings, Language and region, Facebook language, Edit, Save changes.
Amadea