Wat is een goed systeem voor een webhosting site

Ik ga met een vriend een gamehosting bedrijf opstarten ! Wat is nou een goed systeem? (zoals joomla) om je site daarop te laten draaien? We willen graag een administrator panel voor onze klanten op onze site maken.

Toegevoegd na 1 uur:
In mijn vraag staat webhosting, ik bedoel dus gamehosting ! Exsuus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Joomla is een CMS om een site op te kunnen bouwen.
Als je wilt dat mensen hun eigen site kunnen beheren qua mailadressen, webruimte, subdomeinen etc, dan kan ik je aanraden om een Direct Admin licentie aan te schaffen, welke je op de server moet installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als jij een game host wilt opzetten, en je weet dit niet, dan zu ik nog maar even nadenken of je dit wel wilt doen. Game servers draaien niet 'zomaar' even en hebben veel custom werk nodig.

Een joomla CMS is leuk voor een winkeltje of algemene site. Niet om zware apps te hosten.