wie kent een gratis en goed windws webdesign programma voor een website zonder veel extra faciliteiten.

het is voor hobby doeleinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Een eenvoudig en gebruikersvriendelijk alternatief is NVU:
rose
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Joomla, kost niets en kan alles... en de ondersteuning is voortreffelijk en de mogelijkheden ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op deze pagina kun je alternativen vinden voor duure prgramma's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Coffeecup. Zeer goed webdevelopment programma

http://www.coffeecup.com/free-editor/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Livepages van Strato. Zeer makkelijk in het gebruik en zonder fratsen. Gebruiksvriendelijk. Snel en makkelijk een webpagina maken. De sitebuilder van Hostgator is ook free. Die kun je ook gebruiken.

Toegevoegd na 24 seconden:
Beide geschikt voor windows trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leer XHTML/HTML en ga gewoon aan de slag in Kladblok. Dat is het beste als je echt wat wil hobbyen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Hij vraagt toch om een webdesign programma?
rose
14 jaar geleden
minnetje is trouwens niet van mij, hou ik niet van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp denk ik niet helemaal wat je bedoeld. Ik design al mijn pagina's in kladblok. Hoe is dit dan geen webdesign programma? Ik snap hem niet helemaal ben ik bang..
rose
14 jaar geleden
Laat maar...
Het beste is met Kladblock of notepad want dat start je website heel snel op maar als je heel mooi wilt maken dan is dreamveaver het beste.
Hoe je met kladblock of notepad kan programmeren vind je op youtube (how to make a webpage with notepad).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kompozer is de opvolger van Nvu en is ook gratis te gebruiken.