Waar vind ik codeview en designview in iWeb?

Blijkbaar kun je met iWeb ook in 'codeview' werken en dus html erin zetten. ik kan het niet vinden. Wel rechts de widget: html invoegen. Kun je die voor alles gebruiken? Het lijkt me niet het zelfde als de site maken met 'codeview'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders lees je gewoon de handleiding even door: http://manuals.info.apple.com/en/iWeb_Getting_Started.pdf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar staat dit niet in, die gaat alleen over de basisdingen, die je ook zonder handleiding wel makkelijk uitvindt.

Het beste antwoord

Ik kon alleen een kleine engelstalige opmerking er over vinden over hoe het eigenlijk niet werkt in iWeb.

Quote: : " I've been trying out a free app called iweb SEO Tool from Rage software. I too use Dreamweaver and am experimenting with iWeb on behalf of 2 clients who use iWeb. Using the above app, you open your folder of saved files and add title tage, description etc. You can Publish the site to your .Mac a/c or to a normal FTP hosting service.

It does a good job of SEO, which iWeb doesn't currently do. "

end quote.

bron: http://macosx.com/forums/mac-os-x-system-mac-software/271968-iweb-how-view-source-code-html.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet mogelijk in iWeb, dat overigens baggercode aflevert, de html direct te bewerken.

Je kunt natuurlijk wel altijd de geexporteerde html in een andere editor bewerken, maar dat was vast niet jouw bedoeling...
rose