Muziek van het album 'World Drums'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op LimeWire kun je in de categorie Audio een keuze maken tussen Titel, Artiest, Album en Genre. Ik weet niet van welk soort achtergrondmuziek jij houdt, maar hier kun je je voorkeur invoeren en krijgt een lijst te zien met mogelijk jouw gewenste achtergrondmuziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruik eens als zoekterm 'muzak'
honderden rechtenvrije muziekstukjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lounge-muziek doed het heel goed als achtergrondmuziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie de link bij mijn bronnen. Heel veel gratis te gebruiken, onbekende muziek. Helemaal te sorteren op categorie. In de categorie 'Ambient' zul je vooral veel goede achtergrond muziek vinden.