Hoe kan ik zorgen dat de blauwe link lijn weg gaat (zie html code)?

(ik wil de blauwe link lijn weg hebben, maar hoe doe ik dat. Onderstaande is HTML code):

  • Verwijderde gebruiker
    13 jaar geleden
    1.9K
    rose
    13 jaar geleden
    Heeft mijn oplossing geholpen?

    Antwoorden (3)

    deze bedoel je denk ik:

    a {text-decoration: none; }
    Verwijderde gebruiker
    13 jaar geleden
    Ik neem aan dat je de blauwe lijntjes om de plaatjes heen bedoelt?
    Als je het bij alle plaatjes wil voeg je aan je css-bestand of inline stijlopmaak dit mee 'img { border: 0; }'
    Als je selectief aan meerdere foto's dit wil meegeven doe je de class of id ervoor zetten en geef je dit ook in de afbeelding mee.
    .linkphoto img { border: 0; }
    #linkphoto img { border: 0; }
    Of bij een enkele afbeelding, tussen de
    That should do the trick
    Verwijderde gebruiker
    13 jaar geleden
    Neem dit op in je style-declaratie in je header (of in het aparte CSS stijlblad, wat eigenlijk beter is):

    li img {
    border: none;
    }
    rose