Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik foto's waar ik kan op oefenen voor te photoshoppen?

ik zoek mooie foto's waarop ik kan oefenen voor te photoshoppen en zeg niet je kan oefenen op alle foto's ja dat weet ik maar ik zoek foto's die iets professioneler zijn en een hogere resolutie hebben dan gewone foto's.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
925
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heb je het liefst? Foto's van mensen of dieren? Of misschien een landschap? Internet staat er meer dan vol mee!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ga naar www.sxc.hu je kan er gratis aanmelden. top kwaliteit fotos, en de meeste zijn vrij qua rechten e.d. ik gebruik deze site zelf ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt in feite op elke foto oefenen. En er vallen heel wat foto's te downloaden van het internet.
Maar, wat vind je van deze website?
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Je zou ze zelf kunnen maken.

Met een beetje camera tegenwoordig kun je goeie foto's maken met een hoge resolutie. Ik heb zelf een (redelijk oude) spiegelreflexcamera, maar met een gewoon compactcameraatje met bv 8 megapixels kom je al een heel eind.

Toegevoegd na 1 minuut:
En natuurlijk kun je op sites van verschillende fotoclubs in Nederland kijken. Bedenk wel dat er vaak copyright op die foto's zitten. Als je ze kunt kopiëren en ze hebben een leuke resolutie, dan mag je ze zeker niet doorverkopen of weer terug online zetten op je eigen site...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan alle foto gebruiken van google,
typ daar bijvoorbeeld wallpapers in

http://www.wallpaper.nl/ is ook een hele mooie site je kan daar van allerlei categorie kiezen

grzz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding