Is er een programmaatje waarop ik het best een huisstijl kan showen?

Ik ben sinds kort bezig met ontwerpen, en kom soms heel mooie afbeeldingen tegen voor een huisstijl. Deze word vaak ook echt mooi geshowd. Weet iemand of er een programma is om dit te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

ik denk met fotoshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beodle je fotos plaatsen op ene site? Facebook.
En om footo te bewerken gebriik je paint [gratis]
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een huisstijl wilt gaan ontwerpen heb je als eerste een logo nodig.

Een logo maak je in Illustrator, of een ander vector teken programma.
Kijk eens op het illustratoren forum voor meer informatie.
Leuk forum om rond te snuffelen.
Je moet alleen wel lid zijn om alle onderwerpen te kunnen bekijken.
http://www.illustratorenforum.nl/1.0/viewtopic.php?f=14&t=8&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Dit is zowiezo voor grafisch ontwerpers ook een handig forum. Niet alleen illustratoren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat vector tekenprogramma is overigens nodig om je Logo te kunnen verschalen zonder scherpte te verliezen, en zonder een reusachtig bestand te moeten aanhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken geen programma, maar dat is omdat ik er nooit naar gezocht heb.

Zelf ontwerp ik websites, en ik show ze altijd in een zelfgemaakt Photoshop template. Voordeel daarvan is dat je helemaal zelf kunt bepalen hoe het eruit ziet.
Als je in Photoshop werkt met masks is het vrij simpel er een ander ontwerp in te zetten en ben je waarschijnlijk sneller klaar dan met een programmaatje dat niet 100% voldoet aan je wensen.

Succes!