Hoe wordt GV geprogrammeerd?

Ik zit zelf in de softwareontwikkeling, en ik ken diverse methodieken. Ik vraag me af hoe GV wordt geprogrammeerd.

Denk aan: eisenspecificaties ja/nee? Zo ja: MIL-achtig, RUP Use Cases, anders? Methodiek: traditioneel, RUP, Scrum, Agile, DSDM, ...? Worden needs, features, systeemeisen, detaileisen, ontwerp, implementatie apart geïdentificeerd? Hoe doen jullie traceerbaarheid tussen de diverse niveaus?

Of is dit allemaal veel te formeel, en wordt de hele site in elkaar gezet door een groepje van maximaal vijf experts die precies weten wat de bedoeling is, zodat documentatie grotendeels overbodig is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is één persoon, maar het is verboden om dat te vertellen. De man is supermoderator en creator van deze site. De gewone moderatoren hebben een m rechtboven in bepaalde gebieden, hij zelf niet...
Maar ik kan je de naam helaas niet bekendmaken... Ik vraag af of dit antwoord wel volgens de richtlijnen is en een moderator het verdacht genoeg om het te wissen...
We zullen het zien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
VERPLAATST, dank je moderator

Het beste antwoord

antwoord: Regel voor regel...

maar vraag het aan James voor de details...

zie www.jamocreations.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kun je het uit de link op GV opmaken. Er staat in ieder geval in hoe je de GV database kan gebruiken.

Quote "Herman Kienhuis, manager Innovation en Business Development van ilse media: "(...) Ontwikkelaars en sitebeheerders hebben de mogelijkheid om via een API (application programming interface) ook gebruik te maken van de database met vragen en antwoorden.""