Hoe draai je tekst in Paint?

Ik wil graag een beetje een schuine tekst in Paint maken maar ik weet niet hoe je hem moet draaien. Kan het wel? En zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.5K
Reddie
11 jaar geleden
Daar is Paint niet op gebouwd.
Ik geloof dat er wel programma's zijn die het kunnen, maar ik weet niet welke.

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan gewoon.

Selecteer de tekst en klik op Resize. Hier heb je ook skew. Voer hier bijvoorbeeld 25 in, je tekst zal dan draaien

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij mij (windows 7) ziet het er zo uit; Het kan zijn dat de optie ergens anders in zit maar het kan al in de eerdere versies van paint.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedank!