Hoe los ik het zwarte scherm van PC spellen op?

Een vriend van mij wilde een spel downloaden: Wolfteam
wil hij opstarten krijgt ie zwart scherm
Hij vertelde dat ie dat met alle spellen had.
Hoe lost hij dit op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik denk dat zijn videokaart het gewoon niet aan kan
of hij moet eens kijken naar de drivers van die kaart maar bedenk wel een pc met en ingebouwde videokaart
is wellicht hooguit 64 mb en dat is voor de meeste moderne games niet voldoende dus hij zal een nieuw videokaart (512 mb? ) moeten kopen
let op dat je weet wat voor 1 pci expres of het oudere type AGP
13 jaar geleden
jammer dat je er niet bij zegt wat voor videokaart... het is inderdaad waarschijnlijk een driver probleem, maar kan ook opgelost zijn als hij de laatste versie van direct X installeert. deze vind je op de officiele microsoft site onder andere...