Is er een gratis opensource cms?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een gratis open source cms dat makkelijk te gebruiken is voor coderen zodat je evengoed nog zelf dingen aan kan passen. Het liefst gebruikt dit alleen php en is niet te uitgebreid zoals wordpress of joomla ect. Iets met pagina's, menuitems en sliderimages zal perfect zijn.

Ik sta altijd open voor suggesties.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

https://www.concrete5.org is een gratis opensource CMS en is prima om een website te bouwen. Dit allemaal in PHP.. Een introductiefilmpje is op de homepagina te zien

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook voor sliding images (flash)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit ziet er wel heel mooi uit bedankt voor je toevoeging, heb je hier persoonlijk ervaring mee of heb je dit opgezocht? Ik zal morgen even goed naar de code kijken hoe het allemaal in elkaar zit echt bedankt
Je kan ook eens kijken naar het gratis Cushy cms: https://www.cushycms.com/nl.
Hierbij kan je zelf een html- of php-website maken en daarna aangeven welke velden bewerkbaar moeten zijn.