Is er een programma om via gewone TV-uitzending eigen reclame te tonen?

Dus tijdens een gewone tv uitzending elke 15 minuten een eigengemaakte reclameblok laten zien en daarna automatisch weer terug naar de tv uitzending

2 maanden geleden
Ritsuka
2 maanden geleden
Wat wil je nu precies weten?
Marionvk
2 maanden geleden
Is daar een programma voor en zo ja welke?
tinus1969
2 maanden geleden
Laten zien aan wie?
Marionvk
2 maanden geleden
Aan mijn klanten, bijvoorbeeld crèmes die ik verkoop.
LeonardN
2 maanden geleden
Het duurde me even, maar ik denk dat ik hem snap. Jij hebt een winkel (of een bedrijfspand), in die winkel staat een TV. Die TV heb je aangesloten op het netwerk van een TV-provider en staat op een TVzender. Nu wil jij dus iets aansluiten op de TV, welke het TV-signaal tijdelijk uitschakelt, en dan even jouw reclame toont. Zonder dus dat je de TV handmatig van TV naar AV schakelt. Dat is wat anders dan datgene wat je in je vraag lijkt te suggereren. Dat jij met wat software inbreekt op de reguliere TV-uitzendingen, en iedereen thuis die reclame te zien krijgt. (althans dat is denk ik wat mensen er uithalen, als ze er iets uithalen.)
Marionvk
2 maanden geleden
Jaa!! Sorry voor de verwarring en ja alleen zichtbaar voor mijn cliënten in mijn salon!
LeonardN
2 maanden geleden
Het kan best bestaan, maar zal dan gok ik geen programmaatje zijn, maar een compleet pakket aan hardware en software. Dacht zelfs even dat ik een bedrijf vond die hier een oplossing voor had, maar die geven dus gewoon uitleg over de handmatige manier. Wisselen van AV-kanaal of de ene kabel eruit en de andere erin.
https://support.cms-ds.com/nl/knowledge-base/hoe-kan-ik-wisselen-tussen-reguliere-tv-en-narrowcasting/
Dat is onhandig om 8x per dag heen en weer te doen. Het zal er jou omgaan dat het VOORAL automatisch gaat. (ja dat schrijf je ook) Je bent iig een stap verder en dat is dat de term "narrowcasting" is.
Marionvk
2 maanden geleden
Oke. Ik begrijp dat narrowcasting vrij nieuw is. Dus misschien moet ik tot die tijd iets anders bedenken. Dank voor je antwoord en het juist verwoorden!
LeonardN
2 maanden geleden
Geen probleem, het uitleggen van een probleem is soms vaak lastiger dan het bedenken van de oplossing (als die er is tenminste :D). Was al blij zat dat het kwartje viel. Ik bedacht me overigens iets anders (maar ik gok dat je er zelf ook wel over na hebt gedacht), waarom niet gewoon de reclame loopen?*
1. Ik kan me niet zo duidelijk voorstellen dat mensen zitten te wachten op regulier TV-beeld. (is wellicht persoonlijk)
2. Je moet er nog rechten over betalen (om TV uit te zenden in een winkel.)
3. Als je idee zou lukken, dan zijn de mensen uit punt 1 die dus TV-uitzending willen er niet mee gediend. Of je moet de reclames exact timen met de echte reclame. *Maar ja je wil wellicht niet naast een kassa staan en 30x per dag dezelfde reclame horen.
Marionvk
2 maanden geleden
Klopt. Daar heb ik ook inderdaad over gedacht en ook bedacht dat ik het de hele dag moet horen. Maar het gaat goedkomen!!

Geef als eerste antwoord