Hoe kun je 1 enkele cel in excel vast zetten?

Dus zodat hier geen invoer meer voor kan of worden gewijzigd.

6 maanden geleden
Ikhebgeenidee
6 maanden geleden
Al eens met Google gezocht?
Krijg dan namelijk heel veel websites waarop het uitgelegd lijkt te worden, zoals op https://www.artheos.nl/een-losse-cel-in-excel-beveiligen/ Celbeveiliging in 4 stappen
Selecteer het complete werkblad (ctrl+a)
Klik op de rechtermuisknop, selecteer Eigenschappen –> Bescherming –> klik “Geblokkeerd” uit (geen blokje of vinkje, het vakje leegmaken)
Selecteer de te beveiligen cel(len), klik op de rechtermuisknop, selecteer Eigenschappen –> Bescherming –> zet een vinkje bij “Geblokkeerd”
Kies ten slotte Controle* –> Blad beveiligen en geef een wachtwoord: de geselecteerde cellen zijn beveiligd
erotisi
6 maanden geleden
Ik ken die methode, maar die lukt niet om een of andere oorzaak. Bovendien vind ik het nogal omslachtig om één cel uit te zetten. Ik had eigenlijk van excel iets meer gebruikersvriendelijkheid verwacht.....

Geef als eerste antwoord