Wie weet een werkelijk goede app voor mijn Blackberry 8520 voor de Olympische Spelen in Londen?

Compleet overzicht van het Olympisch programma met een overzicht van wanneer en hoe laat. Ook een namen-overzicht van de deelnemers in de series t/m de finales.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De volgende app wp7 lijkt mij de beste voor de Olympische Spelen van Londen 2012
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is m.i. niet geschikt voor Blackberry. Wel voor Windows gestuurde apparaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slechts 1 antwoord binnengekomen. Deze app is inderdaad erg goed maar helaas niet geschikt voor Blackberry 8520.
Wel voor iPhone en Android toestellen. Jammer