Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een filpmje met AR-effecten?

Hoi, ik wil graag filmpjes maken, en ze dan (goed) bewerken net als bij een filmpje genaamd "minecraft in 5 seconds http://www.youtube.com/watch?v=WlxsW8-uz40&feature=youtube_gdata_player .
Kan iemand me vertellen met welke programma ik het moet doen en precies Hoe ik het kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
554

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is niet zo makkelijk. je hebt eerst een bewerkingsprogramma nodig: Ik zelf gebruik Adobe after effects (1000 euro) maar je kan ook iets van Vegas pro gebruiken. volgens mij rond de 100 euro?. als je zo,n programma hebt moet je op youtube gaan zoeken bijv: Adobe after effects Tutorial for beginners. en zo kan je steeds meer leren.

BTW: als je zo,n programma wilt moet je mij maar even je msn of ping ofso geven. ik kan zo,n programma gratis voor je krijgen:).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik niet gwn object downloaden schaduw toevoegen en klaar? btw me PingChat(Touch) is Dimboo
Op AppWorld te krijgen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding