je zou dat zelf kunnen maken met programmeercode. Je kunt dit doen met javascript.
Als je dit zelf wil leren, kun je eens kijken op w3schools. Dit is een handige tool om beginnende programmeertaal zoals javascript te leren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
w3schools is niet zo goede bron http://www.w3fools.com/
Hoe zou je Javascript toepassen? Met een sprite sheet? SVG schrijven?
Als je enkel de vormen wil maken, dan kan je dit met Illustrator. Ik heb het snel geprobeerd met de eerste 2 letters. Ze zijn dus nog niet perfect. Zie afbeelding.
Als je de letters effectief als lettertype wil gebruiken, kan je beter de raad van kerstbal opvolgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor zover ik weet zou het niet kunnen, omdat je twee tinten gebruikt en standaard lettertypen maar één tint ondersteunen.
Je zou het beste een SVG-bestand kunnen maken met de letters. Er is een speciaal mechanisme in SVG-bestanden om lettertypen te maken, maar dat wordt niet algemeen ondersteund.
Sowieso wordt het gepuzzel.