Hoe maak ik een Gannt Chart in Excel?

Voor een toepassing zoek ik het volgende:
We gebruiken het voor verhuur van materiaal voor langere tijd tussen 100 en 150 dagen)
Voor elke verhuur wordt een regel aangemaakt met looptijd en aantal
Vertikaal kunnen we dan zien op welke dag het aantal beneden de stock voorraad gaat

Eigenlijk de opzet van een Gannt Chart
Horizontaal 2 x datum ingeven + aantal
De regels die verlopen zijn na b.v 150 dagen verkleuren naar rood Of geven een kleur in een % balk
Vertikaal willen we dan een telling hebben per dag
Wanneer het aantal onder de stock voorraad komt kleurt deze b.v rood
Project loopt over meerdere jaren dus of een visuele weergave met een tabel o.i.d of een schuifbalk in de kalender
Tevens dient het zichtbaar te zijn welke reserveringen uit de plandatum lopen

Wie kan mij helpen met het opzetten hiervan in Excel ?

10 maanden geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 maanden geleden
Hier een startpunt van Mihttps://support.microsoft.com/nl-nl/office/uw-gegevens-presenteren-in-een-gantt-diagram-in-excel-f8910ab4-ceda-4521-8207-f0fb34d9e2b6

Geef als eerste antwoord