Waar kan ik terecht om een idee uit te laten werken ?

Ik heb een idee voor een oplossing voor een probleem dat ik thuis heb, met het slimmer maken van mijn huis (domotica). Ik ben alleen helemaal niet handig met solderen, coderen etc. Waar kan ik mensen vinden die mij hiermee kunnen helpen. Het heeft geen enkel winstoogmerk. Het moet gewoon een oplossing zijn voor mijn probleem, dat ik zelf niet kan ontwikkelen.

een jaar geleden
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Meer info zou wellicht handig zijn.
Solderen = bouwen
Coderen = programmeren

Antwoorden (1)

Dit klinkt als iets waar een hobbyist met verstand van zaken jou goed bij zou kunnen helpen - en dat nog leuk vindt ook!

Kijk eens of er een hackerspace (ook wel makerspace genoemd) bij jou in de buurt is, en informeer daar eens. Een hackerspace is een club hobbyisten die het leuk vinden om te knutselen met elektronica, programmeerbare apparaten, metaalbewerking, enzovoort.

Onderstaande link zou een beginpunt kunnen zijn.
Cryofiel
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
+ Interessant!