Is er een manier om een .class file te compilen, ook al zitten er errors in?

ik heb een .class file uit een .jar gehaald. nu heb ik die converted naar .java en bewerkingen gedaan. nu wil ik de .java weer naar een .class file converten, echter krijg ik hier errors in, deze errors zijn voornamelijk dat verplichte code niet kunne vinden. deze staat echter in andere delen van de jar file. ik wil dis ondanks de error, de .java compilen naar een .class
weet iemand hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Nee, je kunt de compiler niet dwingen als er fouten in de bron zitten.
Misschien werkt dit:
javac -classpath C:\map\.....\the_jar_file.jar file.java
Zie bron:
https://stackoverflow.com/questions/946071/re-compile-a-java-class-from-jar
Als ik dit commando goed begrijp, maakt javac dan automatisch een gecompileerde class file van je java file en integreert deze in de jar file. Het lijkt me te mooi om waar te zijn, maar gezien de 16 duimpjes bij dit antwoord in de bron schijnt het te werken.
Toegevoegd op 28 november 2019 15:11: tekst
SimonV