weet iemand een programma waarmee je snel een huiskamr/keuken kan ontwerpen?

Ik zoek een programma waarmee je snel een huiskamr/keuken kan ontwerpen, met het gemak van autodesk homestyler, alleen dan met de functie om fotorealistische ontwerpen te exporteren naar JPG groter dan 640 X480 Het hoeft geen gratis programma te zijn, maar ik zeker onder de 1000 euro. Iemand ervaringen/ tips voor me

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de site van de IKEA staat een programma dat daarvoor speciaal is bedoeld. Je kunt je eigen ontwerp in 3D van alle kanten bekijken. Nadat je de maten van je eigen keuken hebt ingevoerd en aan hebt gegeven waar je ramen en deuren etc. zitten, ziet het er realistisch uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas niet fotorealistisch, maar toch bedankt hoor!

Andere antwoorden (1)

Deze is wel handig:

http://nl.floorplanner.com/

Je moet je wel registreren en het is een demo, de pro-versie kan je ook kopen.

Het is een erg handig programma en ook erg realistisch!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is een goede tip.
Ik gebruik het zelf ook vaak, maar dan gewoon om te kijken hoe het eruit zou zien als ik het zo deed, maar dan voer ik het meestal niet uit... Maar echt een goede site! En de pro-versie is niet echt nodig, want je kan bijna alles met de gewone versie.