Is er een mogelijkheid om die skype en voipbuster knopjes uit te zetten via een html of javascript code?

Op mijn site wordt een telefoonnummer weergegeven. Skype en Voipbuster zijn zo vriendelijk daar een knop van te maken die veel groter is dan de officele link, wat resulteerd in een layout die fucked-up raakt doordat het niet precies past.

Is het mogelijk om tegen voipbuster en skype te zeggen dat ze geen knopjes mogen maken in HTML of Javscript?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een oplossing voor je maar misschien is het niet wat je zoekt:

Zet je telefoonnummers en faxnummers in een afbeelding! Dan maken die programma's er geen eigen icoontje van... Je kan natuurlijk heel simpel met Paint of een ander programma een kleine afbeelding maken en daar met tekst je telefoonnummer in opnemen...

Maar als ik je een tip mag geven: veel mensen die Skype of Voipbuster gebruiken zijn blij met die knopjes op de webpagina's zodat ze je direct kunnen bellen met hun programma. Als jij je telefoonnummer dan in bijvoorbeeld een afbeelding zet dan kunnen ze het niet aanklikken en neem je dus een stukje gebruiksgemak van ze af. Het zou kunnen dat dat irriteert en dat mensen daardoor geen behoefte meer hebben je te bellen...