Kan je aan een poken ook andere sociale netwerken toevoegen?

Een poken is een apparaatje waarmee je kunt netwerken. Standaard is het bruikbaar voor o.a. Hyves, Facebook en Linkedin. Stel ik maak zelf een networkingapplicatie; Kan ik de Poken dan opdracht geven om mijn eigen networkingprogramma te gebruiken bij het netwerken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze zijn bezig om een 'netwerk connector' te bouwen die een API vormt voor sociale netwerken om opgenomen te worden in Poken.

Omdat ze nog niet klaar zijn met de privacy-problemen en documentatie hebben ze nog geen openbare API. De beveiligingsproblemen (toch iets anders dan de privacy-problemen waar ze 't over hebben op de genoemde pagina) worden trouwens niet genoemd op de betreffende pagina.

Op dit moment zal 't dus nog niet mogelijk zijn om je eigen netwerkapplicatie te gebruiken met Poken.

Meer info (Engels): http://blog.doyoupoken.com/2009/04/13/poken-api-philosophy/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb zo'n ding kado gehad maar weet echt niet wat ik er mee moet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Contactgegevens van community-sites uitwisselen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Poken Misschien maar goed ook dat je 'm niet gebruikt - de beveiliging schijnt pet te zijn.
een poken ?!. Nooit van gehoord. bedoel je niet " Token ".