Bestaat er een programma waarmee ik kan zien dmv welk programma een website is gebouwd ?

Een programma dat me toont met welke webdesign programma een website is opgebouwd - gemaakt is,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Antwoorden (2)

In veel gevallen kun je dat in je browser zien. Veel websites die met een CMS gemaakt zijn, hebben onderaan iedere pagina een linkje staan met de naam van het CMS. Ook kun je een kijkje nemen in de broncode van de pagina. Vaak staat er in de HTML een commentaarregel met de naam van het CMS of de sitebuilder die gebruikt is. Ook kun je aan de naam van Javascript-functies of stylesheets zien door welk programma ze gemaakt zijn.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ook via onderstaande site kun je veel te weten komen. Gewoon even de url van de site invoeren!

http://builtwith.com/
bamibal
11 jaar geleden
De meeste programma's zoals kladblok, notepad++ of dreamweaver. Krijgen hetzelfde resultaat doordat alles is gemaakt met CSS/HTML. En het maakt dus niet uit welk programma je kiest.