Hoe sla ik een internet PDF link op?

Ik heb een mail gekregen met daarin een PFD bestand. Als ik deze open verschijnt hij op internet. Op deze manier kan ik hem niet opslaan als een normaal PDF bestaan op mijn laptop. Als ik hem nu wil opslaan staat er een internet logo voor het bestand. Weet iemand hoe ik dit kan opslaan zodat ik een PDF logo voor het bestand heb staan (ik moet het ergens naar uploaden en het mag niet zo groot zijn als die link)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.7K
Amadea
6 jaar geleden
Heb je een Adobe reader op je laptop?

Antwoorden (2)

Zoek naar het icoontje met een pijl naar beneden die naar een horizontale streep wijst, rechtsboven het pdf document, dit is het download icoontje, hiermee kun je een pdf als bestand bewaren, wat jij gedaan hebt is de link naar het document bewaard, wat dus als een internet explorer icoontje in je bestandenlijst staat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+Dat is het antwoord voor Chrome Voor Edge is het een diskette en voor Firefox een pijltje op een "A4tje".
In de meeste mail-programma's kun je met de rechter muisknop op de link klikken en kiezen voor 'link opslaan als' of iets vergelijkbaars. Je slaat dan het document waar de link naar verwijst op je computer op.

Toegevoegd na 2 uur:
In mijn programma staat er b.v. 'koppeling opslaan als'. Als ik daarop klik wordt niet de link maar het bestand waar de link naar verwijst opgeslagen.
rose
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Nee, dan sla je de link op als een linkbestand. Precies wat Buurmannetje beschrijft wat de vrager waarschijnlijk niet goed heeft gedaan.
rose
6 jaar geleden
Dan doe je het niet goed, Leonard.
LeonardN
6 jaar geleden
Ah inderdaad werkt wel.