Hoe kan je zien welk sub-theme er bij een WordPress Jupiter theme is gebruikt?

Ik ben een site aan het maken met WordPress. Daarin maak ik gebruik van het Jupiter thema. Daar zitten een heel aantal subthema's in.

Nu weet ik dat je via de broncode in chrome kan zien wat voor soort CMS wordt gebruikt voor een site (een wordpress, drupal of iets anders). Maar kan je hier ook achterhalen welk subthema van Jupiter er gebruikt wordt?

Mocht er aanvullende informatie nodig zijn, laat het me weten.

Toegevoegd na 51 seconden:
Het Jupiter Theme is een betaald WordPress theme.

Van een andere site wil ik graag achterhalen welk Jupiter Subthema wordt gebruikt

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om te zien welk sub-theme er bij een WordPress Jupiter theme is gebruikt, ga je naar het WordPress dashboard. Klik vervolgens op 'Appearance' en selecteer 'Themes'. Daar zie je welk sub-theme er is gebruikt.
Bronnen:
een maand geleden