Hoe kan je op jouwweb.nl 2 zijbalken hebben?

Ik maak een website op jouwweb.nl en ik wil 2 zijbalken. Hoe moet ik dat instellen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Er is maar één zijbalk voorgeprogrammeerd.

Je kunt in plaats daarvan wel twee (of drie) kolommen in je zijbalk maken:
Ga naar de Editor.
Sleep het element "2 kolommen".
Sleep de blauwe verticale lijn naar links of naar rechts om de breedte van de kolommen aan te passen.

Door elementen onder elkaar, links van een ander element of rechts van een ander element te plaatsen kun je ook kolommen creëren.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oke dankjewel