Ik wil een mysql Database verbinden met een Php/HTML bestand. kan iemand me daarmee helpen?

ik wil graag in de titel bar schrijven zo

in de titel van de browser staat dit Hi. Jan.
In de html bestand moet de volgende staan Hi ['name']

die naam moet hij van een tabel halen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zo geestig, je geeft aan van alles te willen, maar wat je nu precies wilt kun je niet eens netjes en duidelijk omschrijven. Er zijn letterlijk honderden sites met voorbeelden waaruit je kunt putten, en kunt aanpassen naar eigen wens. Het begint met het hosten van de database(zie XAMMP) Probeer eerst maar eens die horde te nemen voordat je uberhaupt aan het php gedeelte gaat denken...

Antwoorden (1)

Op de site in bron vind je een eenvoudig voorbeeld van een PHP pagina die een verbinding maakt met een MySQL database en daar een query op uitvoert. Door deze aan te passen met wat HTML code eromheen kun je krijgen waar je om vraagt.