Welk CAD is het best te gebruiken om auto's te designen?

Het liefst een makkelijk en eentje die 3D is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Autocad is het meest gebruikte. Het kost een par centen, maar dan heb je ook wat.
En eenvoudig 3D? Schrijf dat maar op je buik. Je bent wel een jaartje of wat bezig om dat te leren.

Toegevoegd na 1 minuut:
En trouwens, de vorm van de buitenkant van een auto wordt niet met een CAD programma gemaakt, maar met een kleimodel.
6 jaar geleden
Autodesk fusion 360 is een 3D Cad programma van de makers van AutoCad, maar deze is gratis te gebruiken voor hobbyisten.

Je kunt een licentie voor een jaar krijgen, die je daarna kostenloos kunt verlengen.

"Free for startups, hobbyists, and enthusiasts. Full use of Fusion 360 for as long as you need it"

Voor inspiratie, zoek ook eens op youtube op "fusion 360 car modeling"